Kamaszok harca a kísértésekkel

2017. április 3 -án hétfőn este 20.00 órától egy keresztény pedagógus házaspárral, a mai kamaszokat érő kísértésekről fogunk beszélgetni.
Vendégem lesz Novákné Tömösközy Etelka és férje Novák Géza.

Novákné Tömösközy Etelka: "1990-ben tértem meg, és a péceli Kármel Gyülekezet tagja vagyok.
Keresztény házasságban élek. Az Urat szolgálom férjemmel, három lányommal és vejemmel.
30 éve tanítok első osztályos gyerekektől felnőttekig minden korosztályt. Ez idő alatt 4 diplomát szereztem. Az Örömhír Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskolát 2015 óta irányítom."


Novák Géza: "1969-ben születtem, közlekedésmérnök és tanár vagyok.
1991-ben tértem meg, nem keresztyén háttérből, és ahogyan közeledtem
Isten felé, egyből részesültem az Ő ajándékaiban. Isten megszabadított több terhem alól és megajándékozott először egy feleséggel Etivel, majd csodálatos gyermekekkel, akik szintén velünk járnak az Úr útján. Hiszem, hogy a szolgálat, az elhívás nemcsak egyénekre, hanem társakra, családokra is vonatkozik.
Az Úrért való cselekvés mindig fontos és központi kérdés volt számunkra, ifjú hívőként is kerestük a helyünket, több szolgálati területen is munkálkodtunk. 2007-ben csatlakoztunk a Kármel gyülekezethez, ahol otthonra találtunk. Jelenleg több területen – például házicsoportban, "előszoba" alkalmakon, gyermekmunkában – is szolgálunk, és hisszük, hogy betöltjük Jézus parancsát: "Elmenvén azért, tegyetek tanítványokká minden népeket...”

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia