Szexualitás és homoszexualitás keresztény szemmel

Szeverényi János
2016. november 28 -án a KÚT műsor témája a szexualitás kérdése lesz. Erről a témáról Szeverényi Jánossal, a Magyarországi Evangélikus Egyház országos missziói lelkészével és Dr. Molnár Sándorral, a Golgota Keresztény Gyülekezet egyik vezetőjével fogok beszélgetni.

Dr. Molnár Sándor
Egy hét múlva - december 5 -én - csatlakozik hozzánk Szabadkai Bálint, a Keresztények a melegekért csoport vezetője - s a témánk a homoszexualitás kérdése lesz a Szentírás fényében. 

Dr. Molnár Sándor:
"A Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetemen dolgozom, mint egyetemi docens és a Budapesti Golgota Keresztény Gyülekezet egyik vezetője és bibliatanítója vagyok. http://www.golgotabudapest.hu/munkatarsak/molnar-sandor/
Egyetemista koromban meggyőződéses ateistaként ismertem meg Jézus Krisztust majd Isten kegyelméből újjászülettem. Tíz évig a Pasaréti Református Gyülekezetbe jártam, ahol ifjúsági vezetőként szolgáltam Cseri Kálmán mellett. Az utóbbi szűk húsz évben a Budapesti Golgota Keresztény Gyülekezet az otthonom, ahol az elmúlt kilenc évben a fő szolgálatom a hétfő esti hitmélyítő bibliaórákon a Biblia versről versre való tanítása. http://golgota.tv/golgota-tv/kereses/?series=0&occasion=0&presenter=1

Solymáron lakom csodálatos feleségemmel és most várjuk első gyermekünket. A legfőbb célom, hogy életemmel és szolgálatommal Istent dicsőítsem és Krisztust mutassam be a világnak."




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel