Kamaszok érzelmei

A KÚT műsor következő két adásában a kamaszok érzelmi élete lesz a középpontban.
Miként kezeljük a fiatalok érzelmeit, miként alakulhat ki helyes énképük, mit tanít minderről a Biblia?

Beszélgetőtársaim:


Kálai Erika: "7 éve tanítok az Örömhír Általános Iskolában, -alsó tagozaton magyar, matematika, felsőben hittan tantárgyakat. A Pünkösdi Teológián végeztem teológus-lelkész szakon,majd a debreceni Kölcsey Ferenc Református Tanítóképző Főiskolán tanítóként, magyar műveltségterülettel. 
Jelenleg a Károli Gáspár Egyetem drámapedagógia szakán tanulok. A mindennapi oktatás mellett célom,hogy diákjaim megismerjék Isten Igéjét ,és azt személyesen tudják alkalmazni,illetve felismerni Isten tervét a saját életükre vonatkozóan."

Török - Németh Anita: "2011-ben végeztem az ELTE Tantító szakán.
Ez a 2. tanévem az Örömhír Általános Iskolában. A másodikosok osztályfőnöke vagyok, s én tanítom a matekot, magyart, környezetet, rajzot valamint a 7. és 8. osztályban a földrajzot.
Számomra a tanítás nem pusztán egy szakma, hanem Istentől való elhivatottság. Célom az, hogy a tudás átadása mellett olyan keresztény identitást alakítsak ki a gyerekben Isten igéje által, ami egész életüket végigkíséri."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel