Fiatal felnőttek és a karácsony


A mai adásban visszatérünk advent és karácsony ünnepéhez. Fiatal felnőttekkel fogok beszélgetni Istenről, hitről, várakozásról, megérkezésről. Négy vendégem lesz: Kapás Melitta, Kovács Dániel, Kneifel Áron és Gulyás Ádám.



"Kovács Dániel vagyok baptista lelkipásztor, Székesfehérváron és iskola-lelkipásztor Velencén , Sárosdon és Seregélyesen. Hat éve nős és még egy gyermek édesapja.
Szeretek túrázni de szenvedélyesen szeretem a gyülekezetet és a missziót." 

Gulyás Ádám
"Gulyás Ádám, 22 egyetemista fiú vagyok. Hétköznap Budapesten az orvosin tanulok, gyereksebész szeretnék lenni. Minden hétvégén hazajárok Úrhidára, amely egy kis falu, ahol szüleimmel és két testvéremmel lakok, ők szintén fiúk. Nagyon szeretem a természetet járni gyalog vagy kerékpáron, és szívesen tanulmányozom is azt, a biológia mindig is a kedvencem volt. Isten nekem adott ajándékaival szeretném Őt hirdetni, s segíteni a világot, ez az éltem célja."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel