2015. december 7 - Gyerekkori bántalmazások feldolgozása


A következő KÚT műsorban újra a "Nyitott Szív Alapítvány" munkatársai lesznek a vendégeim.
2015. szeptemberében már beszélgettünk az alapítvány szolgálatáról, részlet az akkori beharangozóból: 

"A gyermekkori bántalmazás mély sebeket hagyhat az életünkben, következményei egészen a jelenig kihatnak. Változásra van szükségünk. Új megvilágításban megvizsgálni az életünk elrejtett, feledésbe merült epizódjait, amelyek elvették tőlünk az Istentől kapott méltóságot. Szeretettel igazságot mondani. Így tudunk igazán közösségben lenni egymással. Ezt tapasztaltam meg a Nyitott Szív alkalmain."

http://nyitottsziv.hu

Ezt a néhány megrázó mondatot olvashatjuk a Nyitott Szív Alapítvány honlapján.
A gyermekkori bántalmazások krisztusi feldolgozásról, megbocsátásról és az újrakezdésről fogunk beszélgetni az alapítványban dolgozó két segítővel, Szolnoki Katalinnal és Nyulászi Eszterrel. 


Szeretettel várjuk nézők telefonjait is!

"Szolnoki Katalin vagyok. Férjemmel és két gyermekünkkel Törökbálinton élünk. 2011-ben végeztem el a Nyitott Szív vezetőképző tanfolyamát, azóta majdnem folyamatosan vezetek csoportokat. Idén ősszel kezdtem meg a tanulmányaimat a Semmelweis Egyetem Mentálhigiénés Lelkigondozó szakán, és reményeim szerint ez segíteni fog nekem, hogy felkészültebb csoportvezető lehessek."













Nyulászi Eszter: "39 éves vagyok, Budapesten élek a férjemmel, jelenleg a Pünkösdi Teológiai Főiskola mesterszakos hallgatója vagyok pasztorálpszichológia szakirányon. Kb. 3 éve veszek részt a szolgálatban mint csoportvezető."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel