KÚT - 2015. október 5.

  A KÚT következő adásában (hétfő 20.00 óra) arról fogunk beszélgetni, hogy mit kezdjen egy keresztény ember a rohamosan fejlődő technikai újdonságokkal. 



Vendégek: "Dr. Csáky Tünde vagyok, orvos, teológus és mentálhigiénés szakember. Kispesten élek és dolgozom és a Kispesti Evangélikus Gyülekezet tagja vagyok.
Vállalkozó háziorvos és üzemorvos vagyok, a gyülekezetben presbiter. 2015-től a Keresztény Orvosok Magyarországi Társaságának (KOMT) a főtitkára vagyok.
Gyülekezetünkben gitáros zenei szolgálatot végzek, és olyan témakörökben tartok alkalmakat, amik a hivatásommal kapcsolatosak.

A konfirmációi igém a mai napig erőforrás a számomra: „Kicsoda oly erős, mint te vagy Uram? És a te hűséges voltod körülvesz téged.” (Zsolt 89,9)"

"Gál Karolina vagyok, az idén érettségiztem a Budapest-Fasori Evangélikus Gimnáziumban. Kispesten élek a szüleimmel és a Kispesti Evangélikus Gyülekezet tagja vagyok. A gyülekezetben kántori szolgálatot végzek és verseket mondok.
Jelenleg a Szent Rókus Kórházban nővérkedem, és az orvosegyetemi felvételimre készülök.
Sokat jelent számomra a következő ige: „Mert ha száddal Úrnak vallod Jézust és szívedben hiszed, hogy Isten feltámasztotta őt a halottak közül, üdvözülsz.” (Róm 10,9)"

A harmadik vendég Dr. Béres Tamás, az Evangélikus Hittudományi Egyetem rendszeres tanszékének vezetője - evangélikus lelkész lesz. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel