Amerikai vendég a KÚT - ban.


Néhány napja egy nagyon áldott beszélgetést vettünk fel a KÚT műsor részére. Budapesten tartózkodott Brian Lange a Greater Grace World Outreach közösség egyik vezető lelkipásztora.
A közösség központja Baltimore -ban van, s jelenleg 590 gyülekezet tartozik hozzájuk szerte a nagyvilágon. (Magyarországon 9 gyülekezetük van, a Biblia Szól Közösség tagjai)
Brian - nel felvettünk egy beszélgetést, amely 2015. március 30. -án 20.00 órakor kerül adásba.

A műsorban szerepelni fog Domján Anna is, aki a tolmácsolásban segített, s maga is bizonyságot tett hitéről.
"Domján Anna vagyok, 12 éves koromban tértem meg, adtam oda az életemet Jézusnak. Azóta vele járok és hálás vagyok a gyülekezetemért, ahol először hallhattam az evangéliumot, és ahol azóta is hallgatom a kegyelem hangját a prédikációkon keresztül."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel