KÚT - Január 12. és 19.

Sokszor mondtam, hogy "Erre még visszatérünk.... a felét se beszéltük meg annak, amit terveztem."
Most tényleg visszatérünk egy izgalmas témára!
Néhány hete arról beszélgettünk, hogy milyen a XXI. században a keresztény fiatalok élete.
Ezt a beszélgetés fogjuk folytatni Mészáros Tímeával, Dr. Vincze Attilával és néhány fiatallal.

A beszélgetés középpontjában a 14 - 18 éves korosztály lesz. (Meggyőződésünk, hogy ez a négy év a leginkább meghatározó sok fiatal életében.)



Hajdú Fanni: "18 éves vagyok végzős a Pilisvörösvári német nemzetiségű iskolában. Két kisebb fiútestvérem van, a szüleim keresztények. 2009 - ben viszonylag korán szólított meg Isten, s azóta a keresztényként élem az életem. (szűkségem volt arra hogy Úr kizökkentsen ebből a kényelmes keresztény korszakomból.)
Másfél éve tudatosabban keresem Isten akaratát, jelenlétet és érzem is az Ő keze munkáját az életemen. Én csak eszközként csodálom az Ő tettéit."



A témák:

- Miként élik meg a hitüket keresztény fiatalok otthon és az iskolában?
- Hogyan tájékozódnak ebben a felgyorsult, modern világban? Hogyan hoznak döntéseket, amikor egészen mást mond az ige és mást az osztálytárs?
- Hogyan szólít meg az Isten általános iskolásokat, középiskolások?
- Lehet Istenről beszélni a facebook -on?
- Hogyan lehet a misszió eszköze egy fiatal a családjában vagy mások felé?

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel