Keresztény fiatalok napjainkban? - Igen!

Vannak keresztény fiatalok?
Ez nem kérdés! :-)

Igen - hála Istennek (!) -vannak keresztény ifjúsági közösségek (IFI), ahol diákok jönnek össze hétről - hétre a Biblia körül.

December 1 -én és 8 -án ilyen fiatalok és IFI - vezetők lesznek a vendégeim!
Mészáros Tímea

Timi bemutatkozása: "Az életem megváltozott. Ha érdekel, hogy mitől, és KITŐL, akkor mindenféleképpen nézz bele a KÚT műsorba."



Kamráth Flórián

"Kamráth Flórián vagyok, 15 éves gimnazista, a kispesti evangélikus gyülekezet tagja."





Herkely Eszter
"Herkely Eszter vagyok, 14 éves. Sokat jelent nekem a család és a barátok, de aki még ennél is fontosabb az Jézus Krisztus, kit 7 éves koromban fogadtam be szívembe."


Az adásban általános iskolás, középiskolás fiatalokkal és fiatalokkal foglalkozó vezetőkkel fogok beszélgetni - többek között - a következő kérdésekről:

 - Miként élik meg a hitüket keresztény fiatalok otthon és az iskolában?

 - Hogyan tájékozódnak ebben a felgyorsult, modern világban? Hogyan hoznak döntéseket, amikor egészen mást mond az ige és mást az osztálytárs?
 - Hogyan szólít meg az Isten általános iskolásokat, középiskolások?
 - Lehet Istenről beszélni a facebook -on?
 - Hogyan lehet a misszió eszköze egy fiatal a családjában vagy mások felé?

Kik fognak erre válaszolni?


Mészáros Tímea, Herkely Eszter, Vincze Attila, Martinecz Péter, Kamráth Flórián és Móna Márk




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel