Keresztény hölgyek lesznek a vendégeim

A KÚT következő két adásában hölgyekkel fogok beszélgetni. (november 17. és 24.)
A téma: Miként él ma egy modern keresztény nő?
Családi élet, házastársi kapcsolat, gyereknevelés, karrier, szolgálat egy felgyorsult világban.

Vendégek: Rozinay Tímea, Deák Gabriella és Losonczi Bernadett és Kincses Mariann


Rozinay Tímea

"Rozinay Tímea vagyok.
5 éve találkoztam Istennel.
Gyerekkoromtól kezdve éreztem, hogy több van annál, mint amit a szemünkkel látunk.

Mindig vonzott a természetfeletti világ. Hosszú utat jártam be amíg az egy igaz Isten karjaiba belefutottam. Azóta olyan csodákat láttam és éltem át, amire egyedül Ő képes."

Losonczi Detti
Deák Gabriella
Kincses Mariann
"Vállalkozó vagyok, valamint elvégeztem a Közép-Európai Teológiai Akadémiát. Ezt a végzettségemet tartom a legfontosabbnak és örökkévalónak az életemben. (Van egy 28 éves fiam.)
Több mint tíz évvel ezelőtt az Úr elhívott a középiskolákba a tinik felé való szolgálatra.
Aktív tagja vagyok a gyülekezetemnek, valamint sokat evangélizálok az utcán. Ami a legfontosabb, hogy imádom az Urat, az Úr Jézus Krisztust, mint megváltómat.:)"

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel