Két keresztény mérnök a misszióról

Herkely János az EKE titkára
Herkely János: 

"Egy kis faluból, evangélikus családból származom, így gyerekkoromtól kötődök gyülekezethez. 

Személyes hitre 13 éves koromban egy ifjúsági hétvégén jutottam. Innentől kezdve vált fontossá számomra Isten akaratának és vezetésének keresése. 
Végzettségem szerint gépészmérnök és műszaki tanár vagyok, de csak két évet tanítottam az egyetem után, mert Isten az EKE közösségbe vezetett. 17 éve vagyok az EKE Alapítvány titkára. 
21 éve kötöttünk házasságot feleségemmel,ezalatt Isten 5 gyermeket bízott ránk. Családunkkal a Kispesti Evangélikus Gyülekezethez tartozunk."


Rátkay János
Rátkay János:

"Budapesten élek feleségemmel és négy gyermekünkkel (Áron 11, Fanni 9, Ábel 3, Hanna 1). Villamosmérnöki végzettségem van, ezt követően mérnök menedzseri diplomát szereztem. Azóta vezetési tanácsadóként dolgozom. Jelenleg az xpand nemzetközi tréner, tanácsadó cég magyarországi csapatának vezetőjeként tevékenykedem.

A Pestszentimrei Református Egyházközség tagja és presbitere vagyok. A gyülekezetben az ifjúsági csoportunk vezetésében és a családok felé végzett misszióban működök közre. Ezen felül a magyarországi Alpha Alapítvány (www.alpha.org.hu) országos igazgatójaként is szolgálok, mely felekezetközi evangelizációt folytat. 2012. január óta vagyok a KEVE tagja; az Üzleti Alpha szolgálati terület munkájában és a Fiatal keresztény vezetők mentorálásában (LOI program) veszek részt. Szabadidőmben szeretek barkácsolni, sportolni, utazni."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel