Fiatalok és Isten igéje

Június 17 -én és 24 -én egy nagyon fontos témáról fogunk beszélgetni: "A gyermekek és fiatalok evangelizálásáról." 
Az adásban meg fogjuk nézni a gyermekek helyét és szerepét a Szentírásban, Jézus gyermekkorát és viszonyulását a "kicsinyek" felé.
Emellett a következő kérdésekre keressük a választ:

 - Szabad -e kisgyerekeknek Istenről beszélni vagy "majd ő eldönti", ha felnő?
 - Miként kell megszólítani a különböző korosztályokat? (Hol van ma ebben a szolgálatban a modern eszközök helye? - Internet?)
 - Mit lehet elérni a kötelező hitoktatással?
 - Milyen talentumokkal kell rendelkeznie egy jó ifjúsági munkásnak?
 - Melyik területeken kell leginkább segíteni a mai kamaszokat?

Az adás egyik vendége Kincses Mariann lesz: "Vállalkozó vagyok, valamint elvégeztem a Közép-Európai Teológiai Akadémiát. Ezt a végzettségemet tartom a legfontosabbnak és örökkévalónak az életemben. (Van egy 28 éves fiam.)
Több mint tíz évvel ezelőtt az Úr elhívott a középiskolákba a tinik felé való szolgálatra. 

Aktív tagja vagyok a gyülekezetemnek, valamint sokat evangélizálok az utcán. Ami a legfontosabb, hogy imádom az Urat, az Úr Jézus Krisztust, mint megváltómat.:)"


A másik vendégemnek Csepregi Balázs fog érkezni, aki így mutatkozik be a tv nézőknek: "Vállalkozó, családos ember, egy 18 éves ifjú édesapja. A Keresztény Teológia Akadémia hallgatója. Gyülekezete aktív szolgáló tagja."

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel