Egy műsor az újrakezdésről - 2014. január 14

Sokszor nem úgy megy az életünk, ahogy szeretnénk... nem olyanok a napjaink, mint kicsiny gyermekként elképzeltük és megálmodtuk.
Szükség van "újratervezésre"


Mikor döntünk úgy, hogy újrakezdjük?
Korábban miért nem jut eszünkben?
Kinek vagy minek a hatására hozzuk meg a döntést: Elég volt, másként akarok élni!?
Mi történik ezután?
Megérti a környezetünk a változást?
A régi barátok, társak támogatnak vagy visszahúznak?

Ezekről a témákról fogunk beszélgetni a januári első élő adásunkban. (2014. január 14 -én kedden 20.00 órától)


A beszélgetés Kovács Brigittával kezdjük, aki arról fog beszélni, hogy a mai fiatalok akarnak -e változtatni az életükön, s aki szeretne, annak mi a motivációja.









A második vendégemmel már találkozhattak, ő Somogyi Attila lesz, aki így vall magáról: "43 éves vagyok, Budapesten születtem. A József Attila gimnáziumba jártam,de már fiatalon rossz irányba sodródott az életem...
Sokszor voltam előzetes letartóztatásban, ha összeadom kb 2 évet töltöttem fegyházfokozatú elzárásban. 


8 és fél éve találkoztam Istennel és teljesen megváltoztatta az életemet.
Azóta több vállalkozásom is volt pl. építőipar.
Isten teljesen megváltoztatta a gondolkodásmódomat, lelkivilágomat, céljaimat, vágyaimat stb."
Ma már Isten akarata és munkája érdekel és foglalkoztat."

A harmadik vendégem Kálmán Ernő  lesz, aki sikeres vállalkozókén gondolkozott el az élte értelméről és ezután  szintén újat kezdett.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel