KÚT adás - 2013. november 5.

A KÚT című műsor következő adásában a Tízparancsolat egy nagyon súlyos mondatát fogjuk körbejárni: 
" Én az Úr a te Istened féltőn szeretőn szerető Isten vagyok! Megbüntetem az atyák bűnéért a fiakat is harmad és negyedízig, ha gyűlölnek engem. De irgalmasan bánok ezerízig azokkal, akik szeretnek engem és megtartják parancsolataimat." 

Áldás, átok, büntetés nemzedékről, nemzedékre? - ezek lesznek a kérdéseim.

A vendégek:

Deák Gabriella magyar - ének - etika szakos középiskolai tanár, édesanya

Benkóczy Péter evangélikus lelkész

Két adásban fogunk foglalkozni ezekkel a kérdésekkel. November 5 -én szeretettel várjuk a nézők telefonjait is, majd egy héttel később  - két vendégemmel és a hozzájuk csatlakozó újabb beszélgetőpartnerekkel - folytatjuk a téma kifejtését.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel