KÚT - október 8. és 15.

Október 8 -án és 15 -én újra KÚT műsor a PAX TV -ben.
Az adásokban a következő kérdéseket igyekszünk körbejárni:

Vannak - e bálványok a modern ember életében?
Az ember teremt bálványokat magának?
Miért van rá szükség??
Mi válhat bálvánnyá az életünkben?
Bálványok vagy valami más? - Anyagiak, szenvedélyek, számítógép, virtuális világ, babonák.
Hogy lehet szabadulni, ha fogollyá váltam?

Vendégek:

Ratimovszky Kornélia:" Klinikai szakpszichológus vagyok. Első diplomámat gyógypedagógia-logopédia szakon szereztem, majd ezután végeztem el a pszichológia szakot az ELTE BTK-n. 24 éve oktatok felsőoktatásban pszichológiát, tanító, óvodapedagógus és szociálpedagógus hallgatóknak a Pázmány Péter Katolikus Egyetemen. Mindig fontos volt számomra a gyakorlat is, ezért a diplomám megszerzése óta gyakorló pszichológusként is működök. Családsegítő és gyermekjóléti szolgálatoknál dolgoztam hosszú évekig, jelenleg egy Pedagógiai Szakszolgálat munkatársa vagyok."


A műsor másik vendége Solymár Péter evangélikus lelkész lesz, az Újpesti Egyházközség lelkipásztora.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel