Életünk, mint bizonyságtétel


Néhány héttel ezelőtt Dr. Csepregi Andrással és Dr. Jaczkó Sándorral arról beszélgettünk, hogy mit jelent bizonyságot tenni, Krisztushoz hűnek maradni a rettenetes üldözések között, akkor is, amikor a hite miatt akár halál is várhat a keresztény emberre.
A következő adásban arról fogunk beszélgetni, hogy miként lehet bizonyságot tenni egészen más környezetben, a mai Magyarországon. 
Milyen nehézségek, kihívások vannak ma hazánkban és Európában?
Hogy lehet bizonyságot tenni egy közömbös társadalomban?
Mit jelent, hogy az egész életünk bizonyságtétel?

Az adás két vendége Széll Bulcsú és Vető István evangélikus lelkészek lesznek. 

Széll Bulcsú lelkész úr 1989 - 2014 között a Kispesti Evangélikus Egyházközség lelkészeként szolgált. Jelenleg Gombán él, házi bibliaköröket szervez, hittanórákat tart és szerte az országban hirdeti Isten igéjét. 


Vető István bemutatkozása:
Önéletrajz 17 mondatban:
1963-ban születtem Budapesten.
Édesapám akkor veszprémi lelkész volt, így hát én is ott nevelkedtem 12 éves koromig.
Édesanyám banki tisztviselőként dolgozott.
Hárman vagyunk testvérek.
A Trefortban érettségiztem.
Innen egyenesen a Teológiára vezetett az út.
Ordinációmat követően 5 évig püspöki titkár voltam.
Birminghamben voltam ösztöndíjas.
Első gyülekezeti szolgálati helyem a vas megyei Alsóság, ahol 17 évig voltam lelkész. Közben a Vasi Egyházmegye esperese lettem. Egy rövid ideig püspökhelyettesi tisztséget is viseltem.
Öt éve a cinkotai gyülekezet lelkészeként szolgálok.
Feleségemet a fóti kántorképzőben ismertem van.
Négy gyermeket nevelünk.
A legidősebb a Mária Rádió munkatársa.
Leányom a Deák Téri Evangélikus Gimnáziumba jár.
A kicsik még csak most kezdik iskolás éveiket.

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

KÚT - december 3 és 10.

Halálbüntetés, öngyilkosság, euthanázia

Kamaszok harca a kísértésekkel